mandag den 18. november 2013

More Christmas!

(More Christmas+mandariner) 


Nu er det snart jul! Og jeg er i mega julehumør. Min kæreste og jeg har hørt julemusik den sidste uges tid, men vi havde slet ikke nogen jule cd'er, og det er egentlig ret besværligt hele tiden at skulle skifte sang på Youtube .. Så nu besluttede vi os, i dag at købe en cd. Og More Christmas er altså bare det nemmeste. Alle klassikerne er derpå. Uh, jeg kan næsten ikke vente!
(Nogle gange føler jeg mig lidt som et barn igen)

It's almost Christmas! And I'm in the Christmas mood. My boyfriend and I have listened to Christmas music
the past week, but we had not a CD, and actually, it's quite annoying when you have to put a new song on, all the time on Youtube.. So now we decided to buy a CD, and More Christmas is just the easiest. There are all the classics. Arh, I can't wait for Christmas to come!
(Sometimes I feel like a child again)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar