torsdag den 21. november 2013

Wish list

Grey sweatshirtSkirtDressHat+scarfPants, Shirt Similar hereOwl sweatshirt

Jeg fik en mail fra H&M, med en masse julenyheder. Man kan endda lave sin egen ønskeseddel.
Så det har jeg selvfølgelig gjort :-). Som man måske kan se, kan jeg godt lide rød, og jeg elsker jul!
Jeg kan også godt lide ugler..
Jeg ved ikke helt om jeg ville få brugt den røde kjole, men den er bare så flot! Den er ikke så dyr, så det gør ikke så meget hvis man ikke får gået så meget med den. Det er jo ikke lige den man tager på i skole.

Jule knus fra mig.

I got a mail from H&M, with a lot of Christmas news. I've made a wishlist, with some of that stuff.
As you may see, I'm kind fond of red, and I love Christmas! I like owls as well..
I'm not sure if I would use the dress that often, but it's just so pretty! It's not that expensive, so maybe it wouldn't matter if I didn't used it that much. After all, it's not the dress you would wear on a daily basis.

Christmas hugs from me.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar