lørdag den 13. juli 2013

Summer day






 Skjorten er en gammel en, nederdel fra H&M, armbånd fra H&M, navne halskæde er en gave. 

Nogle billeder fra i sidste uge, hvor jeg var på besøg hos min mormor. Det var rigtig hyggeligt, men meget varmt! Vi spillede crocket, det der spil hvor man skyder til en kugle med en kølle, og skal have den igennem en bane. Cricket er det til hest mener jeg..
Her er der lige nogle dejlige sommer billeder fra min mormors have:



Hvad har I lavet i sommerferien? Jeg har haft travlt synes jeg .. Det er også derfor jeg ikke rigtig har skrevet i lang tid. Der er godt nok mange ting man skal sørge for når man flytter hjemmefra. Jeg synes hele tiden der er noget man skal, vaske tøj, gøre rent, handle ind og lave mad. Men man vender sig vel til det.
I dag cyklede jeg til Furesøen med min familie, hvor vi spiste is og soppede lidt. Så nu er jeg ret træt.
I må have det godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar