søndag den 28. juli 2013

Frilandsmuseet







I fredags var min familie og jeg på frilandsmuseet. Min kæreste havde aldrig været der før, men han syntes det var rigtig spændende. Det synes jeg også at det er. Det er enormt sjovt at se alle de gamle huse, se hvordan de boede, og forestille sig hvordan deres liv har været. Jeg elsker også de huse hvor der er en have til, de er så fine. Især den have hvor billederne er fra. Der er den fineste lille å med broer over. Min lillesøster og jeg prøvede at hoppe på nogle af billederne, hvilket failede ret meget.
Da jeg stod op om morgenen, så det ikke ud som om at det ville blive så varmt, så jeg tog lange bukser på og mine New Balance sko. Så bliver det selvfølgelig en af de varmeste dage ..
Det sidste billede er fra i går, hvor min lillesøster havde fødselsdag og blev 15 år! Som tiden dog går..
Vi sad på altanen om aftenen, og himlen var så flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar