mandag den 1. juli 2013

Oh, the joy of being sick

Jah, jeg er blevet syg. På sådan en rigtig gammeldags forkølelses facon. Hurra. Så jeg tænkte at jeg ville skrive lidt om hvad jeg laver når jeg ikke orker andet end bare at ligge ned. Forhåbentligt kan du få lidt inspiration til næste gang du ligger i sengen, er syg, og du keder dig.





I øjeblikket læser jeg "Arven 1. del" som er det fjerde bind i Eragon serien. En god bog er et must, det siger lidt sig selv. Jeg er også lidt af en læsehest, som elsker at læse bøger. Sådan nogle hvor man glemmer alt andet omkring sig. Jeg elsker også at spille Playstation, i øjeblikket er det Assasins Creed jeg spiller. Jeg er kun nået til 1'eren, men det er ret godt.
Så drikker jeg te af min helt vildt seje kop, med Beatles på! Te er nødvendig på alle tidspunkter af året, men især når man er forkølet. Min yndlings i øjeblikket er Turkish Apple. Jeg har heldigvis ikke mistet min smags sans til forkølelsen endnu, så jeg kan stadig smage den ;-).



Nogle andre must er papir til næsen, andet ville være mærkeligt, og en læbepomade. Mine læber føles som en ørken, så jeg har den ved siden af mig hele tiden. Den her er fra Labello, med SPF 30 og den er ovenikøbet vandfast. Til sidst, men ikke mindst, er et par joggingbukser guld værd! Mine er fra Selected Femme, og de er mega rare samtidig med at de pæne.
Jeg håber at du nød at læse om mine must til sygdom, jeg ved nemlig fra mig selv hvor kedeligt det kan være at læse om at andre er blevet syge. Hav en god aften derude <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar