fredag den 12. april 2013

I'm so mainstream

Jeg har købt nogle nye ting. Igen. Jeg bruger alt for mange penge..





Jeg bestilte de her bukser fra Selected Femme, på Zalando. De er helt vildt rare at have på. Men min kæreste synes jeg ligner en pop-tøs når jeg har dem på.. Jeg synes de er herre cool!




Jeg er også hoppet med på bølgen, og har købt et par New Balance.. Jeg har i lang tid godt kunne tænke mig et par gode sko at gå i, og jeg synes at de her er ret fede. Også selvom alle andre har dem. Jeg købte dem på færgen, da jeg tog til Oslo, og de var lidt billigere end her i Danmark :). De havde dem ikke i størrelse 39, men en 40 passer faktisk min fod ret godt. Det var lidt svært at vælge hvad for en farve de skulle være i, men jeg kan ret godt lide den blå farve, den minder mig om sommer. 


I bought some new things. Again. I spend way too much money.. 
I ordered the pants from Selected Femme, on Zalando. They are so comfortable. But my boyfriend thinks I look too mainstream, in a bad way, when I'm wearing them.. I think they're so cool! 
I've also jumped on the wagon, and bought a pair of New Balance. I've wanted a good pair of shoes to walk in for a while, and I think these are pretty awesome. Even though every one else has them too. I bought them on the ferry when I went to Oslo, and they were a little bit cheaper than they are in Denmark :). They didn't have them in a size 39, but a size 40 actually fits my feet pretty well. It was quite difficult to choose which color i wanted them to be, but I really like the blue color, it reminds me of summer.      


Ingen kommentarer:

Send en kommentar