tirsdag den 30. april 2013

Game of thrones


Yay, nu skal jeg se Game of thrones lige om lidt! Jeg skulle rigtig have set det i går, men der var ikke nogen internet forbindelse.. Men nu er det lige om lidt, og jeg glæder mig til at se hvad der sker. Jeg følger med på HBO Nordic. Så jeg er nået til 3. sæson. Selvfølgelig er min yndlings familie Stark.
Følger du med? Hvis du gør, hvilken er din yndlings familie?

Yay, I'm about to see Game of thrones in a moment! I should have seen it yesterday, but there was no internet connection.. But now it's happening, and I'm really looking forward to see what happens. I'm following the series on HBO Nordic. So I'm following season 3. Of course my favourite family is the Starks.
Do you see it? If you do, which family is your favourite?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar