fredag den 13. marts 2015

Review: Maybelline Dream Wonder Nude Foundation





Jeg købte den her foundation for nogle uger siden. Jeg har set rigtig mange bruge den, og også rigtig mange annoncer for den. Jeg tænkte at jeg lige ville skrive hvad jeg synes om den. 

Indpakningen er rigtig fin, den går fra lyserød over i foundation farven. Den er ikke særlig stor, så den er nem at have med. 
Når man skal have produktet ud, skal man dryppe det med pipetten. Den synes jeg ikke fungerer særlig godt. Den drypper ikke særlig meget af gangen, så jeg smører det ligesom bare ud på hånden og tager produktet derfra. 

Selve foundationen er meget nem at lægge på huden, den glider bare på og lægger sig rigtig fint. Det er en meget let formel, som har en medium dækning. 
I løbet af dagen fedter min hud dog rigtig meget, i forhold til nogle af de andre foundations jeg har. Jeg har kombineret hud, og den vil nok fungere bedre hos nogle med normal eller tør hud. 

Jeg tror at det er den lyseste farve, det var det i hvert fald da jeg købte min. Den er lige mørk nok til at være den lyseste. 

Jeg vil nok give den 4 ud af 5 stjerner, fordi det er en rigtig god foundation, men pipette tingen virker ikke så godt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar