fredag den 28. februar 2014

Nyt klaver til mig!


Den her beauty er snart på vej til mig! Det er et Yamaha digital klaver, nærmere bestemt Yamaha YDP-162 Arius B. Jeg har spillet klaver siden jeg var 9-10 år, med nogle pauser. Nu har jeg haft en rigtig lang pause, alt for lang egentlig. Jeg er jo flyttet hjemmefra, så nu bestemmer jeg selv hvad jeg gerne vil have i mit hjem
:-). Jeg glæder mig helt vildt til det kommer, jeg har faktisk savnet at spille klaver. Jeg synger også i et kor, og nogen gange ville det være rart at kunne spille sangene derhjemme, for det er ikke så tit jeg er til kor. Så jeg føler tit at jeg ikke rigtig kan sangene. Hvorfor jeg ikke er der så tit, skriver jeg om en anden gang. Men nu kan jeg øve sangene derhjemme.
Jeg bestilte det hos Thomann, som Muggi har bestilt fra før. Så jeg var sikker på at det er en ok hjemmeside. De sender det vist fra Tyskland, men der var fri fragt.
Det er også bare rigtig pænt, og jeg er så glad for endelig at have et klaver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar