søndag den 26. januar 2014

Frozen


Jeg er måske lidt langt bagud. Jeg var først inde at se Frozen i går, selvom det er en måned siden at den fik premiere. Jaja.. Men altså, den var helt vildt god! Den var så godt animeret, og karakterene var ret sjove og søde. Jeg kunne nu bedst lide Elsa og Olaf. Anna var lidt irriterende til tider.
Hvis du ikke har set filmen endnu, skal du nok ikke læse videre, for der er vist nogle spoilere lige om lidt.
Men ellers, læs bare videre :-).
Så var der også ham Hans. Jeg ventede hele filmen på at han vendte og blev ond, og jeg troede faktisk at der endelig var blevet lavet en film hvor der ikke var en vendekåbe med. Men der tog jeg fejl.. Jeg blev ret skuffet, da det viste sig at han var ond. Jeg havde håbet at Elsa og Hans blev forelskede, og Anna så fik Christoffer. Det gjorde hun så også til sidst.
Men udover det, var det en rigtig god historie med mange fine øjeblikke.
Jeg var inde at se den med min kæreste, og vi følte os ret så malplaceret.
Det var kun børnefamilier der var inde i salen udover os. Det var nu fint nok, der var ikke nogen der larmede helt vildt.

Hvis du ikke har set den, se den! Hvis du har, hvad synes du om den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar