fredag den 27. december 2013

I wanna be like you, Walter Mitty


Glædelig forsinket jul!! Jeg håber at I har haft en fantastisk dejlig jul. Det har jeg i hvert fald. Jeg har holdt jul sammen med mine forældre, søskende og min mormor som jeg plejer. Men der var noget lidt anderledes i år, for min storebrors kæreste og min elskede var også med. Det var helt vildt hyggeligt. 

Men nu til det rigtige, det overskriften handler om. 1. juledag var jeg inde at se "The secret life of Walter Mitty". Det er en af de bedste film jeg længe har set. Jeg forventede ikke så meget inden jeg gik ind i salen. Nok også fordi det er en Ben Stiller film, og han plejer ikke lige at være min yndlings. Men han overraskede mig virkelig. Han er blevet ældre. Selvfølgelig. Der er stadig de klassiske Ben Stiller moments.  
Men det er virkelig et mesterværk han har lavet dér. Han er mega sej i rollen som Walter Mitty. 
Da den var færdig, ville jeg bare være ligesom ham. "Stop dreaming, start doing". 
Det er et af mine nytårs forsætter, tror jeg. 
Gå ind og se den!   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar