søndag den 2. juni 2013

Update: I've moved

Heysan :-) Jeg har ikke fået blogget i et stykke tid. Der er sket rigtig mange ting her på det sidste. Min storebror og hans kæreste har fået en lejlighed, som jeg så har hjulpet med at gøre i stand. Det har taget meget af min tid, og jeg har været helt smadret. Men det er blevet ret godt. Så er jeg også selv flyttet. Jeg er flyttet hjemmefra! Det er helt vildt. Heldigvis er jeg ikke alene, for jeg er flyttet sammen med min kæreste. Jeg flyttede rigtigt i torsdags, og det er allerede blevet rigtig flot. Men selvfølgelig skulle vi også lige male først, og det er lidt hårdt at skulle male to forskellige steder og hjælpe med at flytte ind, og så selv lige skulle flytte. Oven i det, er mine forældre også ved at rykke rundt derhjemme, nu hvor de har fået et ekstra værelse. Vi er vist alle sammen færdige efter den omgang. Men det er ved at være slut nu, og så skal vi alle sammen bare falde til :-) Vi har fået en hel vildt flot farve på den ene væg. Her er et billede:



Hey there :-) I haven't blogged in a while. There has happened a lot of things. My brother and his girlfriend got an apartment, and I helped making it ready. It have taken all my time, and I have been really tired. But it is looking really nice now. Then I have also moved. I moved out on my own. It's pretty crazy! Luckily I am not alone, because my boyfriend moved in with me. I moved in for real this Thursday, and it is already looking really good. But of course we had to paint first, and it is quite hard to paint two different places, helping moving and moving myself. My parents are also moving around at their place, now that they have an extra room. I think we are all done, after all that had happened. But it is about to be over, and then we just have to settle down :-) We got a really pretty colour on one of the walls. You can see the picture above. Talk to you soon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar